Skal I kommunikere ny viden, opfordre til stillingtagen eller motivere en adfærdsændring? Vi hjælper jer med at få jeres næste kampagne til at ramme målgruppen.

I en indledende fase bruger vi klassiske, gennemprøvede metoder til at generere idéer, afdække målgrupper og identificere egnede informationskanaler. Systematik kan virke usexet, men grundighed er første forudsætning for succes.

I anden fase går vi kreativt til værks og bruger vores viden om sproglige og visuelle virkemidler til at tilrettelægge dit budskab, så det aktiverer modtagerens hjerne og hjerte. Nogle kan lide systematik, andre hylder kreativiteten. Vi mener begge dele er nødvendige for at skabe det gode budskab.

Budskabsrådgivning – Du ved, hvad der skal ske, men hvordan får du det kommunikeret? Formidling af forandringer, af nye tiltag og af ny viden giver ikke bare sig selv. Det skal sættes ind i en kontekst, hvor modtageren ikke bare forstår relevansen og nytteværdien, men også får lyst til at handle på budskabet.

Kampagnerådgivning – Vil I gerne have fat i de mange eller i de få rigtige?

Hvad enten kampagnen er landsdækkende eller lokal, digital eller trykt, er det vigtigt at indkredse de forskellige målgrupper og få den enkelte modtager i tale. Vi kan inkludere modtageren i dine budskaber, så effekten bliver mærkbar og kampagnen en succes.

Få retorisk kommunikationsrådgivning

Skriv eller ring til os for at få et forløb tilpasset til jer. 

Kontakt os for at høre mere om vores kommunikationsrådgivning!

Kontakt os her, for at høre mere om vores kommunikationsrådgivning.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Start typing and press Enter to search