Salgskursus i retorik og kundeoplevelser – styrk salg, samtaler og service

Hver gang du kommunikerer til kunder og potentielle kunder, efterlader du et aftryk, som er afgørende for deres oplevelse og opfattelse af dit brand, produkt eller ydelse. Kom på retorisk salgskursus og få ny viden og nye værktøjer, der kan styrke din salgs- og kundekommunikation, så du og virksomheden kan give de indtryk, der sætter de rette aftryk.

På kunde- og salgskurset arbejder du målrettet med at udvikle og forme jeres budskaber, jeres fortællinger og jeres adfærd, så salget og oplevelsen kan blive optimeret – både for dig og modtagerne. Vi sætter fokus på den mundtlige og skriftlige kommunikation, så du fremover – i alle kontaktflader – kan få en rød tråd og kan skabe de bedste muligheder for dig selv, din virksomhed og jeres kunder.

På salgskurset går vi praktisk til værks og arbejder med udvalgte kunde- og kontaktsituationer fra din arbejdsdag. På den måde får du hurtigt sat de nye værktøjer og metoder i spil og får indarbejdet dem direkte i jeres salgs- og kundekommunikation.

På salgskurset får du:

  • Værktøjer til at styrke jeres kommunikation, jeres budskaber og kundeoplevelser
  • En klarere målgruppeforståelse og en mere målrettet kommunikation
  • En stærkere fortælling om jeres produkters/ydelsers egenskaber og styrker
  • Redskaber til at skabe energi, velvilje, engagement og troværdighed
  • Forståelse for taktisk at bruge både fornuft og følelser i kommunikationen
  • Bedre styr på at bruge stemme, gestik og kropssprog aktivt i kontakten
  • Løst typiske problemstillinger i salgs- og serviceprocesserne
  • Mere effektive salgs- og servicesamtaler og professionelle afslutninger

Efter dette salgskursus vil du have en række konkrete værktøjer, metoder og skabeloner, som du kan bruge aktivt, når du skal sikre salget, de gode oplevelser og kunderelationen.

Målgruppen på vores salgskurser

Hvad enten du arbejder med produkt-/ydelsessalg, hotel-, butiks- eller cafégæster, booker rejser eller arbejder med større salgs- og kundeoplevelser, så få styrket og optimeret jeres salg og service med dette kursus. Kurserne i salgskommunikation og kundeoplevelser er målrettet til virksomheder, teams eller enkeltpersoner, der gerne vil supplere deres salgs- og kontaktsituationer med nye retoriske værktøjer og mere oplevelsesbaseret kommunikation.

Kom på åbent kursus
– Se praktisk info

Kom med på vores åbne kurser i København:
Ragnagade 7, 2100 København Ø.
Pris: 7.900 kr. ekskl. moms for to kursusdage.
Med i prisen er fuld forplejning, undervisningsmateriale, videooptagelser, kursusdiplom og ekstra feedback med underviseren efter kurset.
Vælg kursusdatoer her:
– 1. og 2. marts 2018
– 10. og 11. april 2018
Varighed: 2 dage fra 9.00-15.30 (morgenmad fra 8.45).
Antal deltagere: Max 6 deltagere – god tid til den enkelte.
Få 10 % rabat: Vælg to åbne kurser eller tag en kollega med.
Betaling: Faktura sendes på e-mail eller EAN-nummer.
(Mulighed for ombookning op til 3 uger inden).
Små hold – book din plads nu

Virksomhedskurser
– Se praktisk info

Få virksomhedskurser og 1:1 træning leveret i hele landet:
Få kurset skræddersyet til en enkeltperson, en gruppe, en afdeling eller til hele virksomheden. Vi tilpasser altid forløbene til de aktuelle ønsker, mål og opgaver, så I får den bedste oplevelse og det største udbytte. 
Varighed: Fra korte foredrag og 1:1 træningstimer til halv-, hel- og flerdagskurser.
Undervisningssprog: Dansk og engelsk.
Priser og kundefordele: Priserne varierer efter antal deltagere og undervisere, varighed, tilvalgsydelser, indhold etc.
Få et skræddersyet tilbud
Kontakt os nu for at få et tilbud på et skræddersyet forløb og hør mere om vores samarbejdsaftaler, kundefordele og klippekort.
Kontakt os nu – få et tilbud

Har du brug for mere praktisk info om vores kurser og træning, så se mere her.

Mød erfarne undervisere og få en retorisk værktøjskasse med hjem

På vores kurser i salgskommunikation og kundeoplevelser møder du vores erfarne undervisere. De medbringer altid deres velafprøvede retoriske værktøjskasse, så I er sikret de rette redskaber og et solidt udbytte. Og så lover vi, at kurset bliver holdt i en god stemning, for sådan lærer man nu engang bedst – selv hvis citronen skal mases lidt flad.

Det får virksomheden ud af salgskurser

På vores salgskurser får deltagerne en klarere linje og en række retoriske værktøjer og metoder til at forny og forbedre jeres salgs- og kundekommunikation. Værktøjer og metoder I kan bruge aktivt i jeres møder med jeres kunder og interessenter, så I kan skabe de bedste muligheder, oplevelser og relationer. Med kurset får I tilføjet noget ekstra til jeres kontaktflader, der kan gøre det sidste for, at det er jer, man husker og handler med.

Vi tilbyder ud over salgskurset også muligheden for:
– Observation af salgs- og kundesituationer
– Mysteryshopping og kundemapping
– Kundeinterview, surveys og kundetilfredshed
– Gennemgang og optimering af skriftligt materiale og online kommunikation
– Særlige salgsworkshops med fokus på adfærd, kropssprog og stemmebrug

Videnskabeligt afsæt, praktisk tilgang og effektive værktøjer

På vores kurser i salgskommunikation og kundeoplevelser har vi et videnskabeligt afsæt, men et praktisk fokus på aktuelle cases, træning, enkle værktøjer og effektive metoder, da det giver jer den bedste læring her og nu og sikrer udbyttet fremad. Vi tilpasser altid kurser og træning til virksomhedens og deltagernes ønsker, behov og mål, så alle opnår den ønskede udvikling og det største udbytte.

Book kurset nu eller hør mere

Book kurset til dig selv eller få et tilbud sendt til virksomheden.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Start typing and press Enter to search