Salgskursus og kundekommunikation
- Styrk samtalen og kommunikationen
- Levér god service og gode kundeoplevelse
- Skab energi og salg
Arbejd med egne cases
Universitetsuddannede undervisere
God tid til øvelser og feedback
Kursusbevis
Fuld forplejning
Styrk samtalen, servicen og salget
Vil du løfte salget og kundeoplevelsen? Vil du styrke jeres budskaber og de indtryk, I efterlader? Vil du ramme jeres målgrupper med jeres formidling? Så kom på retorisk salgskursus og få ny viden og nye værktøjer, der kan styrke salgssituationerne og kundeoplevelserne.
På salgskurset træner vores retorikere jer i at forme og optimere jeres budskaber, jeres kommunikation og jeres adfærd, så mødet med jer og jeres kontaktflader fremover bliver mere udbytterige – både for virksomheden og jeres modtagere og målgrupper.
På det retoriske salgskursus sætter vi fokus på jeres kommunikation og aktuelle udfordringer – hvad enten det er til salgsmøder, præsentationer, telefonisk, skriftligt eller face2face, I kommunikerer med jeres interessenter, kunder og gæster.
Dit udbytte – efter salgskurset kan du:
- Bruge retoriske værktøjer til at styrke jeres kommunikation, jeres budskaber og kundeoplevelser
- Få en klarere forståelse for målgruppen og målrette din kommunikation til dem
- Styrke jeres formidling og fortælling om jeres produkters og ydelsers egenskaber og kvaliteter
- Bruge nye metoder til at skabe energi, velvilje, engagement og troværdighed
- Bruge stemme og kropssprog aktivt i kontaktsituationerne
- Indlede og afslutte samtaler og møder fængende og overbevisende
Vi tilbyder ud over vores salgskurser også muligheden for:
- Observation af salgs- og kundesituationer
- Mysteryshopping og kundemapping
- Kundeinterview, surveys og kundetilfredshed
- Gennemgang og optimering af skriftligt materiale og online kommunikation
- Særlige salgsworkshops med fokus på adfærd, kropssprog og stemmebrug
Maks. 6 deltagere – god tid til alle
Kom på kursus
i København
2 dage
Tre fordele for dig ved vores kursus:
- Små hold, maks. 6 deltagere – god tid til alle
- Praktisk tilgang – effektive værktøjer, øvelser og feedback
- Mød erfarne og universitetsuddannede undervisere
Kom på 2 dages kursus i hjertet af København:
- Location: Linnésgade 25, 1361 København K - lige ved Nørreport Station
- Varighed: 2 kursusdage fra kl. 9:00-15:30
Pris pr. deltager: 8.950 kr. ekskl. moms
Med i prisen får du: 1 af de blot 6 kursuspladser, fuld forplejning, undervisningsmateriale, dit kursusbevis og feedback fra underviseren efter kurset.
Efter tilmelding fremsendes en faktura.
Fri ombookning op til 3 uger inden kursusstart.
- Aktuelle kursusdatoer
Ingen aktuelle datoer
Du kan høre mere på
+45 60 14 14 12
Få kurser i hele DK
Få kurset skræddersyet til virksomheden
Få kurser i hele DK
Tre fordele for virksomheden:
- Tilpas fokus, indhold og varighed til jer
- Praktisk tilgang der rykker jeres medarbejdere her og nu
- Få erfarne og universitetsuddannede konsulenter
Få et uforpligtende tilbud:
Få skræddersyet kurset til jeres behov, antal deltagere og irksomheden. Book længere eller kortere kurser, workshops, foredrag eller online forløb. Vi underviser også på engelsk, og ønsker I os til udlandet, så sig til.
Det får virksomheden ud af et salgskursus:
På vores salgskurser får deltagerne en klarere linje og en række retoriske værktøjer og metoder til at forny og forbedre jeres salgs- og kundekommunikation. Værktøjer og metoder I kan bruge aktivt i jeres møder med jeres kunder og interessenter, så I kan skabe de bedste muligheder, oplevelser og relationer. Med kurset får I tilføjet noget ekstra til jeres kontaktflader, der kan gøre det sidste for, at det er jer, man husker og handler med.
Kort om Retorikfirmaet:
Med os får I erfarne og universitetsuddannede undervisere, der er specialister i at styrke ledere og medarbejderes kommunikation og gennemslagskraft – både mundtligt, skriftligt og strategisk.
Du kan høre mere på
+45 60 14 14 12
Mød din underviser
På vores kurser i salgskommunikation og kundeoplevelser møder du vores erfarne undervisere. De medbringer altid deres velafprøvede retoriske værktøjskasse, så I er sikret de rette redskaber og et solidt udbytte. Og så lover vi, at kurset bliver holdt i en god stemning, for sådan lærer man nu engang bedst – selv hvis citronen skal mases lidt flad.
Sanne, cand.mag. i retorik
Retoriker og underviser
Sanne har undervist og udviklet ledere og medarbejdere hos os siden 2016. Med et stort smil på læben og jordnær imødekommenhed underviser og rådgiver Sanne sine kursister med stort engagement. Sanne sætter en ære i at skabe en tryg relation, så alle føler sig godt tilpas og aktivt kommer til orde og udvikler sig her og nu. På Sannes kurser får du altid masser af øvelser, værtøjer og feedback, så du fremover kan kommunikere klart, fængende og overbevisende.
Bonusinfo: Sannes stemme har du måske hørt i radioen, og så kan Sanne indsamle vagtelæg i sin baghave. Der skal mange til en omelet.
Nikolaj, cand.mag. i retorik
Retoriker, underviser og partner
Nikolaj er firmaets retoriske chef og er en yderst erfaren underviser og rådgiver. Nikolaj får ofte ros for både at være en behagelig og rolig underviser, der med sikker hånd guider kunder og kursister imod deres næste udviklingstrin. Med lune, stor erfaring og en bred faglighed, rykker Nikolaj dig sikkert i mål - og gerne lidt længere end det.
Bonusinfo: Nikolaj er både lektor og censorformand på Københavns Universitet, og så er er han en slags omvandrende leksikon - så spørg endelig løs.
Louise, cand.mag. i retorik
Retoriker og underviser
Louise har gennem de seneste år styrket kursisters kommunikation og gennemslagskraft. Storsmilende og med fagligt format formidler Louise glædeligt retorikkens værktøjer og virkemidler. Louise elsker at se folk udvikle sig, så hun går gerne tæt på alle og den enkelte, for at få det mest optimale ud af den tid, du har sammen med hende.
Bonusinfo: Louise kan kalde sig medforfatter på en bog om retorik, og når Louise en sjælden gang imellem ikke taler om retorik, tæller hun gerne masker i strikketøjet i sit skovhus i Sorø.
Hvad enten du arbejder med produkt-/ydelsessalg, hotel-, butiks- eller cafégæster, booker rejser eller arbejder med større salgs- og kundeoplevelser, så få styrket og optimeret jeres salg og service med dette kursus. Kurserne i salgskommunikation og kundeoplevelser er målrettet til virksomheder, teams eller enkeltpersoner, der gerne vil supplere deres salgs- og kontaktsituationer med nye retoriske værktøjer og mere oplevelsesbaseret kommunikation.
På salgskurset går vi praktisk til værks og arbejder med udvalgte kunde- og kontaktsituationer fra din arbejdsdag. På den måde får du hurtigt sat de nye værktøjer og metoder i spil og får indarbejdet dem direkte i jeres salgs- og kundekommunikation.
Efter dette salgskursus vil du have en række konkrete værktøjer, metoder og skabeloner, som du kan bruge aktivt, når du skal sikre salget, de gode oplevelser og kunderelationen.
- Observation af salgs- og kundesituationer
- Mysteryshopping og kundemapping
- Kundeinterview, surveys og kundetilfredshed
- Gennemgang og optimering af skriftligt materiale og online kommunikation
- Særlige salgsworkshops med fokus på adfærd, kropssprog og stemmebrug