Kom på kursus i salgs- og kundekommunikaition
– styrk salget, oplevelsen og relationen

Kom på retorisk salgskursus og få ny viden og nye værktøjer, der kan styrke din salgs- og kundekommunikation, så du selv og virksomheden kan give de indtryk, der sætter de rette aftryk.

På er retorisk salgskursus arbejder du målrettet med at udvikle og forme jeres budskaber, jeres fortællinger og jeres adfærd, så salget og oplevelsen kan blive optimeret – både for dig og modtagerne. Vi sætter fokus på den mundtlige og skriftlige kommunikation, så du fremover – i alle kontaktflader – kan få en rød tråd og kan skabe de bedste muligheder for dig selv, din virksomhed og jeres kunder.

På salgskurset går vi praktisk til værks og arbejder med udvalgte kunde- og kontaktsituationer fra din arbejdsdag. På den måde får du hurtigt sat de nye værktøjer og metoder i spil og får indarbejdet dem direkte i jeres salgs- og kundekommunikation.

På salgskurset får du:

  • Værktøjer til at styrke jeres kommunikation, jeres budskaber og kundeoplevelser
  • En klarere målgruppeforståelse og en mere målrettet kommunikation
  • En stærkere fortælling om jeres produkters/ydelsers egenskaber og styrker
  • Redskaber til at skabe energi, velvilje, engagement og troværdighed
  • Forståelse for taktisk at bruge både fornuft og følelser i kommunikationen
  • Bedre styr på at bruge stemme, gestik og kropssprog aktivt i kontakten
  • Løst typiske problemstillinger i salgs- og serviceprocesserne
  • Mere effektive salgs- og servicesamtaler og professionelle afslutninger

Efter dette salgskursus vil du have en række konkrete værktøjer, metoder og skabeloner, som du kan bruge aktivt, når du skal sikre salget, de gode oplevelser og kunderelationen.

Målgruppen på vores salgskurser

Hvad enten du arbejder med produkt-/ydelsessalg, hotel-, butiks- eller cafégæster, booker rejser eller arbejder med større salgs- og kundeoplevelser, så få styrket og optimeret jeres salg og service med dette kursus. Kurserne i salgskommunikation og kundeoplevelser er målrettet til virksomheder, teams eller enkeltpersoner, der gerne vil supplere deres salgs- og kontaktsituationer med nye retoriske værktøjer og mere oplevelsesbaseret kommunikation.



Få virksomhedskurser leveret i hele Danmark

  • Få målrettet kurset til deltagerne
  • Få fokus tilpasset til opgaven
  • Få erfarne undervisere

Få et skræddersyet tilbud 
Kontakt os nu – få et tilbud på et skræddersyet forløb og hør mere om vores samarbejdsaftaler, kundefordele og klippekort.

Læs mere om virksomhedskurser

Få virksomhedskurser og 1:1 træning i hele landet
Få skræddersyet kurset til et team, en afdeling eller til hele virksomheden. Vi tilpasser altid forløbene til aktuelle ønsker, mål og opgaver, så I får fokus på jeres behov og det største udbytte.

Varighed og indhold 
Hvad enten I leder efter et foredrag, halve kursusdage, flerdagskurser, 1:1 træning eller længere forløb, så tilpasser vi varighed og indhold til jeres ønsker og behov.

Undervisningssprog
Vi underviser både på dansk og engelsk.

Priser og kundefordele
Priserne varierer efter antal deltagere og undervisere, varighed, tilvalgsydelser, indhold etc.

Kontakt os nu og få et tilbud

Kom med på åbent kursus i København (2 dage)

  • Små hold – maks 6 deltagere
  • God tid til øvelser og feedback
  • Hands-on og effektive værktøjer

Se aktuelle kursusdatoer her
11. og 12. sept. 2018

Læs mere om åbne kurser

Kursusvarighed – 2 dage
2 dage fra 9.00-15.30 (morgenmad fra 8.45).

Lokation på Østerbro
Sølvsmedjen, Ragnagade 7, 2100 København Ø.

Små hold – max 6 deltagere
God tid til øvelser og til feedback fra underviseren.

Prisen er 7.900 kr.
7.900 kr. ekskl. moms for to kursusdage.
Med i prisen er fuld forplejning, undervisningsmateriale, videooptagelser, kursusbevis og ekstra feedback med underviseren efter kurset.

Få 10 % rabat
Vælg to åbne kurser eller tag en kollega med.

Betaling
Faktura sendes på e-mail eller EAN-nummer.
(Mulighed for af- og ombookning op til 3 uger inden).

Små hold – book din plads nu


Mød erfarne undervisere og få en retorisk værktøjskasse med hjem

På vores kurser i salgskommunikation og kundeoplevelser møder du vores erfarne undervisere. De medbringer altid deres velafprøvede retoriske værktøjskasse, så I er sikret de rette redskaber og et solidt udbytte. Og så lover vi, at kurset bliver holdt i en god stemning, for sådan lærer man nu engang bedst – selv hvis citronen skal mases lidt flad.

Det får virksomheden ud af et salgskursus

På vores salgskurser får deltagerne en klarere linje og en række retoriske værktøjer og metoder til at forny og forbedre jeres salgs- og kundekommunikation. Værktøjer og metoder I kan bruge aktivt i jeres møder med jeres kunder og interessenter, så I kan skabe de bedste muligheder, oplevelser og relationer. Med kurset får I tilføjet noget ekstra til jeres kontaktflader, der kan gøre det sidste for, at det er jer, man husker og handler med.

Vi tilbyder ud over vores salgskurser også muligheden for:

  • Observation af salgs- og kundesituationer
  • Mysteryshopping og kundemapping
  • Kundeinterview, surveys og kundetilfredshed
  • Gennemgang og optimering af skriftligt materiale og online kommunikation
  • Særlige salgsworkshops med fokus på adfærd, kropssprog og stemmebrug

Videnskabeligt afsæt, praktisk tilgang og effektive værktøjer

På vores kurser i salgskommunikation og kundekommunikation har vi et praktisk fokus på aktuelle cases, træning, enkle værktøjer og effektive metoder, da det giver jer den bedste læring her og nu og sikrer udbyttet fremad. Vi tilpasser altid kurser og træning til virksomhedens og deltagernes ønsker, behov og mål, så alle opnår den ønskede udvikling og det største udbytte.

Bliv ringet op
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Start typing and press Enter to search